Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

В українській мові сотні тисяч слів. Спостерігається немало цікавих явищ, які з ними повʼязані: синонімія, антонімія і омонімія, тобто випадки, коли слова однаково (чи хоча б просто схожим чином) звучать або пишуться, маючи при цьому зовсім різні значення. Випадки, коли частини мови звучать однаково, хоча відрізняються за значенням, є дуже різноманітними. Іноді, наприклад, слова, які у початковій формі лише трохи нагадують одне одного, у живому мовленні при поєднанні з іншими словами та відмінюванні починають дуже нагадувати одне одного. Іноді омонімія є результатом розвитку багатозначності. Іноді навіть може бути просто співпадіння словоформ. При цьому омонімія теж буває кількох різних видів, зокрема, слова, які однаково пишуться, але по-різному вимовляються за рахунок відмінного наголосу тощо. Ця вправа знайомить дитину з даним явищем, тож дитина буде бачити цікаві випадки, але особливої термінології та диференціації типів омонімії не буде. На екрані перед школярем міститься два речення – кожне своїй робочій зоні. Ці речення повʼязані з абсолютно різними явищами, предметами, істотами. Під ними міститься дві мовні одиниці, які трохи відрізняються одне від одного, хоча й дуже схожі за звучанням та написанням (хоча між ними залишаються відмінності достатні, аби зрозуміти, яка з цих мовних одиниць до якого визначення підходить). У перенесенні цих мовних одиниць (слів або й цілих словосполучень) у відповідні речення і полягає мета дитини. Для цього школяр аналізує кожне формулювання, після чого робить свій вибір. Коли дитина правильно перенесе мовні одиниці, то пройде на наступний етап завдання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.6
Розрізняємо частини мови, які звучать однаково
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися