Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Із тим, щоб впізнати питальне речення, проблем ніколи не виникає. Цей вид речень має специфічний спосіб вимови, яка виражається у пунктуації. Знак питання завжди ставиться в кінці питального речення і тільки там. Якою б не була ця синтаксична конструкція, яким би не був у ній порядок слів та наявні особливі слова, якщо вона закінчується «?», це означає, що вона є питанням. А от з розпізнанням розповідних та спонукальних речень все трохи складніше. Крапка може стояти в кінці них обох, власне, як й знак оклику. Правильний аналіз в такому випадку залежить від інших специфічних рис, звертати увагу на які дитина тренуватиметься у ході виконання цього завдання. На екрані є зображення речення, яке знаходиться у робочій зоні в центрі композиції. Учень уважно читає його, звертаючи увагу на загальний сенс, думку, яка виражається цієї конструкцією, й на особливі слова, характерні для того чи іншого виду речень. Головне ж, на що має звернути увагу школяр, це мета висловлювання. Розповідне речення використовується для того, щоб донести певну інформацію, описати явище, розказати про почуття й емоції (з причини такого різноманіття цілей розповідні речення використовуються найчастіше), тоді як спонукальні конструкції мають на меті переконати в чомусь того, до кого звертається мовець. Крім того, у спонукальних реченнях присутні специфічні спонукальні дієслова типу «будь», «прийди», «давай» тощо. Пара персонажів, які зображено під конструкцією, висуває свої припущення про те, яким є це речення. Дитина аналізує конструкцію, та визначає, хто з персонажів правий, вибираючи один з двох варіантів.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Л.6
Розрізняємо розповідні та спонукальні речення
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися