Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Досі дитина використовувала план як підказку, яку можна використати для того, щоб краще зрозуміти текст, його тему, основну думку та послідовність їх вираження. Цього разу школяр сам буде складати план до тексту. Користь від цього полягає у тому, що для успішного складання плану учень має проявити уважність до кожної частини тексту і зрозуміти, що у зачині, основній частині та кінцівці є найголовнішим. А вже після того, як дитина складе план до тексту, учень зможе краще зрозуміти, як вони взаємоповʼязані. Отже, на екрані міститься зображення розгорнутої книги. У ній вже є готовий текст, а перед ним – порожня ділянка, куди слід помістити план до нього. Учень читає речення тексту. Спершу дитина сприймає його як цілісну мовну одиницю, велику конструкцію, яка складається з кількох речень, що повʼязані між собою спільною темою та ідеєю. Потім учень, дивлячись на те, як текст розбито на абзаци, а головне – аналізуючи його зміст, знаходить зачин, основну частину й кінцівку. Під текстом міститься кілька варіантів пунктів плану до нього. Важливо, що вони не містять цитат з тексту, а скоріше просто описують його структурні частини. Варіантів більше, ніж пунктів, однак, вони пронумеровані. Тобто є два варіанти, які претендують на другий пункт, два – що претендують на третій і, звісно пара, які претендують на перший. Учень шукає потрібні, переносить їх до порожньої ділянки у книзі, після чого проходить на новий етап, де аналогічним чином треба опрацювати новий текст. Маючи перед собою неправильні варіанти, дитина може наявно подивитись на різницю між ними та правильно складеним планом до тексту, що лише допоможе школяру самостійно створювати плани в майбутньому.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Р.5
Складаємо план тексту
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися