Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Текст будується за допомогою речень, кількість яких може сильно варіюватись в залежності від конкретного випадку. Деякі тексти складаються лише з кількох простих речень, тоді як інші являють собою великі твори на кілька сотень сторінок. Однак, попри таке різноманіття, структурно тексти подібні між собою: у всіх них є зачин, основна частина і кінцівка. Незалежно від того, про що йдеться у реченнях, яка тема та основна думка твору, значення, кількість та порядок цих частин не змінюється – просто в одному тексті зачин може бути вираженим в одному реченні, тоді як в іншому на зачин йде кілька сторінок. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься складати текст з цих структурних частин. На екрані перед учнем міститься зображення кількох відокремлених частин тексту. Спочатку вони розташовані хаотично, і завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб змінити їхній порядок таким чином, щоб утворити цілісний та завершений текст. Для цього необхідно розібратись з роллю, яка відводиться для кожної частини. Зачин починає текст, а тому у цій частині лише позначається тема і міститься її опис. Основна частина розкриває тему та містить головну інформацію. Основна частина наводить читача на висновки, які узагальнюються та стверджуються у кінцівці, котра є своєрідним висновком тексту, адже містить його основну думку у більш або менш відкритій формі. Дитина читає частини тексту, розуміє, яка з них є першою, яка – другою, а яка має завершувати текст. Коли школяр переміщує ці частини відповідно до їхнього порядку, то таким чином відновлює правильну структуру тексту та логічну послідовність всіх його частин і речень. Після цього починається наступний етап, де треба буде аналогічним чином скласти вже інший текст.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
С.4
Складаємо текст
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися