Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Інфінітив дієслів особливий тим, що ця форма існує поза часом та особою – граматичними категоріями, традиційними для цієї частини мови. Тому інфінітив сприймається як відправна точка, початкова форма дієслів. Шляхом зміни морфемного складу через завдання правильних питань можна змінити неозначену форму на форму минулого часу чоловічого роду або теперішнього часу у третій особі однини тощо. Однак цього разу школяр робити зворотну дію: маючи перед собою ту чи іншу форму дієслова, дитина буде на її основі утворювати тотожний за лексичним значенням інфінітив. На екрані перед учнем міститься зображення кількох слів, що розташовані у стовпчик. Всі вони відрізняються граматично. Одне слово – у минулому часі, друге – в теперішньому, третє – у майбутньому тощо. Біля кожного з них – порожня область, куди необхідно вписати неозначену форму для цих дієслів. Дитина аналізує кожне слово по черзі, визначаючи його морфемний склад. Після цього необхідно змінити дане дієслово таким чином, аби воно відповідало на питання, на які відповідає інфінітив. Ці питання дитина вже знає, адже вони знаходяться у визначенні дієслова як частини мови: «що робити?» або «що зробити?». Інфінітив дієслова за критерієм завершеності або незавершеності дії має співпадати з початковою формою. Коли школяр вписує неозначені дієслова до потрібних робочих зон поряд з їхніми спільнокореневими формами, то проходить на наступний етап завдання, де подібним чином треба опрацювати інші дієслова. Це робить роботу з інфінітивом більш впевненою, адже дитина бачить: варіантів морфемного складу у цих словах не так вже й багато. Вправа оформлена як урок: слова розміщено на дошці, біля неї – добрий вчитель.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
И.5
Ставимо дієслова у неозначену форму
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися