Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Особа дієслова – це специфічна граматична категорія, яка властива лише словам, що належать до даної частини мови. Особа означає відношення описаної дії до мовця та обʼєкта даної дії. Їх всього буває три, і кожна має форми однини й множини. За допомогою осіб вдається без додаткових словесних елементів, а лише по структурі дієслова зрозуміти, хто саме виконував дію: сам мовець, мовець разом з кимось, той, до кого він звертається (або ті, якщо йде мова про множинну форму), чи ті, про кого говорять, але хто наразі не є присутнім. У ході виконання цього завдання дитина буде утворювати форму дієслів третьої особи множини теперішнього часу. Чому саме їх? Причини дві: по-перше, ці форми часто викликають труднощі в школярів; по-друге, робота з конкретною формою дієслова з одного боку ілюструє різноманіття граматичних форм цієї частини мови, а з іншого – допомагає структурувати знання, що присвячені їм. На екрані перед дитиною міститься зображення бджолиних сот. Група шестикутників з медом знаходиться у верхній половині екрані – на них написані основи дієслів, тобто суто ті частини слова, які відповідають за лексичне значення. Під ними міститься кілька сот, на котрих знаходяться особові закінчення. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб вибрати правильне закінчення для кожної основи. У формулюванні завдання, що знаходиться над малюнком, міститься мета вправи: утворити особові дієслова. Учень для цього має проаналізувати кожну основу та вибрати потрібне для неї закінчення. Кожен етап супроводжується зображенням пасічника та бджіл, які додають вправі ігрового аспекту. Коли школяр допише цю морфему до кожного дієслова на рівні, то пройде на наступний етап, де будуть інші основи.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ж.11
Утворюємо дієслова ІІІ особи множини теперішнього часу
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися