Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Числівники, як вже знає дитина, належать до іменникових частин мови, тобто вони лексично, а відповідно й граматично повʼязані саме з іменником. Числівники утворюють словосполучення з іменниками, а тому, як й прикметники (хоча зі своєю специфікою) узгоджуються з ними. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься утворювати словосполучення з числівниками. На екрані перед учнем міститься два стовпчики слів. В одному – лише іменники, в іншому – тільки числівники. Вони розташовані хаотично відносно одне одного. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб перемістити числівники таким чином, аби вони знаходились біля іменників, з якими вони повʼязані. Один з рівнів роботи – лексичний. Школяр має звернути увагу на сенс утвореного ним словосполучення, його зміст. Однак, важливіше саме граматичний звʼязок. Якщо, скажімо, прикметники всі мають категорію роду, то з числівниками складніше. Дитина має зрозуміти, з якими іменниками комбінують кількісні, а з якими – порядкові числівники. Дитина уважно аналізує кожну пару слів та знаходить знайомі звʼязки, наприклад, назви дат на кшталт «пʼяте лютого» або форми словосполучень, де числівник отримує рід - «восьма річниця» тощо. Школяр змінює порядок положення числівників відповідно до іменників, після чого ще раз аналізує результат роботи. Учень має помітити різницю між іменниками, які повʼязані з тими чи іншими числівниками. Дитина має зрозуміти та узагальнити ці випадки, щоб в майбутньому використовувати такі конструкції вже в більш обʼємних текстах. Коли школяр відновить відповідність числівників з іменниками, то пройде на наступний етап до нового набору слів в обох стовпчиках.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Е.4
Утворюємо словосполучення
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися