Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Іменникам властива ціла низка граматичних категорій, і відмінок – лише одна з них. Ще іменники можуть змінюватись за числами. Всього їх в граматиці нашої мови два: однина, яка означає, власне, наявність лише одного обʼєкту обговорення, або множини, яка означає будь-яку іншу кількість. При цьому граматичне значення іменників являє собою свого роду комбінацію: категорії числа, роду та відмінку існують не окремо, вони ніби нашаровуються одне на одного, тобто слово, що має форму родового відмінка в однині буде відрізнятись від цього ж слова в цьому ж відмінку у формі множини. Це завдання й присвячене вивченню відмінкових форм іменників в множині. На екрані перед дитиною міститься зображення виду вулика зверху. Кіль шестикутних сот розміщено у робоче поле. У центрі – соти, на яких зображення іменника в множині в початковій формі – тобто у формі називного відмінка. Навколо – соти, де це ж слово у формі цього ж числа приймає інші відмінкові форми, і дитина має визначити – які саме. Школяр вивчає слово в центрі, після чого знаходить наступний відмінок (вони оточують називний у годинниковому порядку) і вписує до основи слова закінчення родового відмінка множини, потім – давального, знахідного, орудного, місцевого та кличного. Коли школяр вписує всі закінчення, то таким чином відміняє слово в множині і проходить на наступний етап до іншого іменника. Родзинка цього завдання саме у стилі візуального оформлення: вулик з сотами, бджоли, які повзають по восковим шестикутникам – все це стимулює фантазію дитини. Однак, головне – дитина отримує практичний досвід відмінювання іменників у множині. У майбутньому школяр робитиме це вже без особливих зусиль.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.6
Відмінюємо іменники у множині
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися