Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Займенник – досить цікава частина мови. У спілкуванні вона відіграє досить істотну роль. Справа в тому, що займенник не називає предмети, якості та кількість, а лише вказує на них. Відповідно ці слова можуть використовуватись для того, щоб вказати на те, що називають інші іменникові частини мови, що допоможе зробити правильні акценти у повідомленні, а також дасть можливість уникнути тавтології. Таким чином роль займенників розкривається саме у контексті. У ході виконання цього завдання школяр тренуватиметься вписувати займенники у речення, тобто використовувати слова, що належать до цієї частини мови, на практиці. На екрані перед дитиною міститься зображення неповного речення, в якому бракує одного з членів. Завдання полягає у тому, щоб визначити, якого слова бракує, та вписати саме його у каркас цієї синтаксичної конструкції. При цьому ніяких варіантів відповіді у розпорядженні учня не буде. Школяр просто читає речення та самостійно аналізує його склад і таким чином розуміє, чого саме там бракує. Коли дитина вписує потрібне слово у каркас, де кожна літера займає одну клітинку (і таким чином кількість клітин є підказкою для школяра – єдиною для цього завдання). Після цього учень проходить на наступний етап до нового речення. Особливість вправи в тому, що всі фрази взяті з повсякденного життя. Дитина вже має практичний досвід використання займенник, однак саме ця вправа робить акцент на більш свідомій роботі з цими словами. Що означає слово «ми» та коли воно використовується? Коли потрібно використати слово «він», а коли – «вона»? На ці питання дитина й знайде відповіді завдяки цьому завданню.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ї.3
Вписуємо займенник у речення
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися