Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа продовжує опрацювання теми побудови схеми речень з прямою мовою. Ці схеми використовуються для того, щоб описати положення прямої мови відносно авторських слів та те, які розділові знаки використовуються у них у тому чи іншому конкретному випадку. При цьому ані зміст речення, ані інші особливості до уваги не беруться. Якщо попереднє завдання давало дитині можливість за один етап опрацювати лише одне речення з прямою мовою, то цього разу їхня кількість збільшується до трьох, що вимагає від дитини більшої концентрації, зосередженості та вміння аналізувати надані мовні одиниці. На екрані перед школярем міститься зображення кількох речень з прямою мовою. Всі вони різні – але не тільки за змістом, а й за тим, як пряма мова у них поєднується зі словами автора. Поряд з ними знаходяться схеми речень. На екрані міститься два стовпчики: один – речень, інший – схем. Вони розташовані хаотично, і завдання, яке ставиться перед школярем, полягає у тому, щоб перемістити схеми до «своїх» речень, тобто до таких, чию структуру вони відображають. Над стовпчиком схем знаходиться вже знайома дитині активна кнопка з підказкою. Якщо школяр заплутався та забув, як працювати з цими елементами, йому треба лише натиснути на цю кнопку. Зʼявиться короткий, але досить важливий опис символів зі схеми. Ця підказка робить виконання вправи дуже простим, тож користуватись нею слід лише в крайньому випадку. Оскільки у цій вправі різні схеми будови прямої мови подаються водночас, дитина може оцінити їх різноманіття та запамʼятати те, чим вони відрізняються між собою.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
П.6
Встановлюємо відповідність між схемами та реченнями
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися