Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Якщо попереднє завдання знайомило дитину з другорядними членами речення, то це дає змогу дитині опрацювати практичні навички роботи з ними у реченні. На екрані перед школярем міститься зображення нового для кожного етапу речення. Воно є неповним – у тексті пропущено одне слово. Загалом, для розуміння повідомлення, яке міститься в реченні, це заважає лише у тому випадку, якщо пропущено підмет або присудок, які є центром цього повідомлення та завершеної думки даної конструкції. Однак, і другорядні члени речення – додаток, означення, обставина – грають у ньому досить важливу роль, адже вони роблять повідомлення більш повним. Те, який саме член речення було пропущено, вказано у формулюванні до завдання, яке знаходиться над робочою зоною з реченням. Учень читає цю назву та згадує, яку роль відіграє цей член речення, що він означає, на які питання відповідає та якою частиною мови здебільшого є. Під реченням міститься кілька варіантів, які претендують на порожнє місце у ньому. Всі вони лексично підходять під описану тему. Однак, один з них все ж не підходить до слів у реченні граматично. Інші два підходять і лексично, і граматично, але вони грають різну синтаксичну роль. Наприклад, треба вибрати означення, а варіантами є прикметник та іменник у непрямому відмінку. Дитина розуміє, що останній презентує на роль додатка, тож вибирає перше слово, яке стає на своє місце, доповнює речення та завершує його. Після цього дитина проходить на наступний етап вправи до аналогічного випадку. Там буде не лише нове речення – треба буде вибрати ще й новий його член, котрий було пропущено. Завдяки виконанню цього завдання дитина краще орієнтується у різних членах речення, зокрема, вчиться ліпше розрізняти другорядні.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
М.4
Вставляємо відповідні члени речення
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися