Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Використання прямої мови – далеко не єдиний спосіб передати в реченні чужу мову. Також не менш поширеною є непряма мова. Вона не містить точних слів того, про кого говорить мовець, не зберігає структуру висловлювання та специфічну лексику цієї особи. Непряма мова містить зміст цих слів; наводячи їх, мовець ніби посилається на слова іншої людини. Форма непрямої мови істотно відрізняється від прямої. Вона значно простіша, адже не містить такої кількості пунктуаційних знаків. В той же час вона вимагає використання спеціальних сполучників – сполучників, які служать для звʼязку простих речень у складному. Таким чином, випадки непрямої мови є першим досвідом дитини роботи зі складними реченнями у їхній звичній формі, і ця вправа як раз і надає такий досвід. На екрані перед школярем міститься зображення речення, яке знаходиться у робочій зоні в центрі екрану. По боках від нього – персонажі, тож дитина може здогадатись, що надана фраза належить комусь з них, і використовується в розмові. При першому ж погляді на речення учень помічає дві його особливості. По-перше, у ньому дві граматичні основи, між якими (та між службовими словами, що до них відносяться) стоїть кома. По-друге, згідно зі змістом речення одна з цих частин належить не мовцю, а тому, про кого він говорить. Ці частини залишається повʼязати між собою, і зробити це дитина має за допомогою спеціальних сполучників. Варіанти цих слів надаються під робочою зоною. Школяр аналізує кожен сполучник та вибирає такий, роль якого підходить для змісту речення. Коли учень вводить це слово в текст, то проходить на новий рівень завдання, де схожим чином треба опрацювати нове речення з непрямою мовою.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
П.7
Вибираємо службові слова для непрямої мови
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися