Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа завершує цикл завдань, які присвячені текстам. Вона також завершує і маленький підцикл, який повʼязаний з конкретними текстовими типами. Якщо пара попередніх вправ були присвячені роздумам та описам, то ця зосереджує увагу дитини на тексті-розповіді. Можна сказати, що більшість текстів – це саме тексти-розповіді, тому не дивно, що ця вправа остання, адже вона ніби узагальнює ті знання та вміння, які дитина отримала й напрацювала у ході руху через цей цикл. Отже, на екрані перед школярем міститься зображення двох текстів. Один з них є неодмінно текстом-розповіддю. Мета учня полягає у тому, щоб знайти його. Після цього дитина має виділити сам текст (тож за механікою виконання завдання відрізняється від обох попередніх). Текст-розповідь називається відповідно до мети створення – його задача полягає у тому, щоб розповісти про щось, донести певну інформацію. Тематичних обмежень нема: у ньому може йтись і про людей, і про події, і про явища природи тощо. Важливо, що зміст, де, власне, відбувається розповідь, переважає над описом або роздумами, які в таких текстах теж можуть бути, якщо вони досить великі. Загалом, розповідь – це маленька історія, яка відрізняється значно більшою динамікою, а крім того вона містить багато різних елементів. Ця вправа, зосереджуючись на такому цікавому й різноманітному типі текстів, розвиває інтуїтивне розуміння мовних структур, яке приходить до дитини разом з досвідом. Кожен текст у цій вправі цікавий, тож він може заохотити учня до створення власних текстів. Адже після опрацювання завдання, де фокус уваги зміщується з різних мовних норм та правил на історії, дитина теж захоче написати щось самостійне, щось унікальне, нове та своє.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
С.11
Вибираємо текст-розповідь
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися