Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа продовжує тренування вміння дитини працювати з планом до тексту. Формат подання інформації, щоправда, істотно відрізняється від всіх завдань цього типу, з якими дитина працювала досі. Справа в тому, що цього разу учню пропонується не складати план до тексту, а вибирати текст поміж відразу кількох варіантів за його відповідністю до вже готового наданого плану. На екрані перед дитиною міститься зображення пункту плану, який знаходиться у верхній частині робочої зони. Під ним є два аркуші. В кожній – інший текст. У чомусь вони подібні, однак, між ними є суттєва різниця в деталях, які знайшли своє місце в пунктах плану. Школяр уважно вивчає план, потім – читає кожен з текстів по черзі. Зрозумівши спільні сторони, школяр знаходить у кожному з абзаців відмінності, які один текст повʼязують з планом, а інший – віддаляються від нього. Коли школяр знайде текст, що дійсно відповідає наявному плану, то пройде на новий етап, де треба виконати аналогічну послідовність дій, працюючи вже з іншими текстами та новим планом. Крім зміни місцями обʼєкту пошуку з обʼєктом опрацювання у цій вправі не було б нічого особливого, якби не один важливий нюанс – обсяг інформації. Працювати відразу з двома текстами та порівнювати їх між собою дитині ще не доводилось. І це вимагає від школяра особливої уваги, концентрації та вміння зосереджуватись на деталях. Крім того, це завдання – одне з тих, що намагаються зацікавити дитину не картинками й персонажами, а за допомогою самих текстів. Тож ця вправа починає демонструвати, наскільки різними у своїх деталях, а відтак і цікавими можуть бути описані в текстах сюжети.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Р.6
Вибираємо текст згідно зі складеним планом
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися