Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Використання спеціальних символів для побудови схем тих чи інших мовних одиниць – досить розповсюджена практика, яка є популярною завдяки кільком факторам. Такі схеми є універсальними: вони не враховують змісту речення, не беруть до уваги лексичного значення кожного конкретного слова. Натомість вони зосереджуються лише на опрацьованій темі. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься добирати до конкретного прикладу схему побудови речення з прямою мовою у своїй структурі. На екрані перед школярем міститься зображення речення, яке має пряму мову та слова автора. Речення нове для кожного наступного етапу – але не лише за змістом, а й за схемою розміщення його структурних елементів. Варіанти схем знаходяться під реченням. Дитина аналізує його. Речення надається без помилок, так, як воно й має виглядати. Школяр звіряє його зі схемою і знаходить серед варіантів ту одну, що цьому реченню дійсно підходить. Коли школяр це робить, то проходить на новий етап вправи, де треба подібним чином знайти співвідношення між реченням та схемою. Загалом, схема, що присвячена саме цій темі, простіша, ніж синтаксична схема речення, тож проблем виникнути не має. Якщо дитина все ж забула особливості побудування схем цього роду, то може натиснути на активну кнопку зі знаком питання над реченням. Ця кнопка відкриє невеличке розʼяснення цієї теми, однак така підказка є вкрай очевидною, тож використовувати її слід лише в крайньому випадку. Малюнки, які супроводжують завдання, не мають сюжетного відношення до тексту, однак, є симпатичними та деталізованими, тож прикрашають вправу й посилюють цікавість учня до її виконання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
П.5
Вибираємо, за якою схемою побудоване речення
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися