Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Якщо попередня вправа концентрувала увагу на дієсловах майбутнього часу, то ця змінює точку фокусу на дієсловах часу минулого. У ході виконання даної вправи дитина опрацьовуватиме саме їхні форми. Минулий час характеризується тим, що дієслова, які належать до нього, означаються дію, яка відбувалась (як мінімум, почалась) до моменту мовлення. При цьому у дієслів в даній формі є одна особливість: на відміну від інших, вони набувають також і іменникову граматичну категорію роду. На екрані перед учнем міститься зображення великого гарного дерева, вкритого зеленим листям. Це дерево плодоносить, і завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб з-поміж всіх плодів, які зображено біля нього, вибрати потрібні й перемістити у крону дерева. На кожному плоді міститься своє дієслово, і мета пошуків учня –  ті слова, що мають форму минулого часу. Отже, дитина послідовно аналізує кожне слово, задаючи йому питання, на яке те відповідає. Дієслова минулого часу відповідають на питання «що робив?» та «що зробив?», «що робила?» та «що зробила?», «що робило?» та «що зробило?», «що робили?» та «що зробили?». Таким чином, можливих форм цілих вісім – по дві для кожного роду та ще одна – для множини. Чому по дві? Тому що дієслова минулого часу, як й будь-які інші, змінюються за категорією завершеності або незавершеності дії. Отже, школяр перевіряє, чи відповідає опрацьоване слово на одне з цих питань, після чого, якщо це так, переносить яблуко, на якому написане дієслово, на дерево. Коли школяр це зробить з усіма плодами, то пройде на новий етап до інших дієслів. Дитина має нагоду вивчити на закріпити в памʼяті морфемний склад дієслів минулого часу у різних його комбінаціях з родом, числом, видом.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.11
Визначаємо дієслова минулого часу
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися