Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Граматична основа речення – це підмет та присудок. Підмет означає дійову особу або те, що виконує певну дію. Присудок називає саму дію. Тому присудком здебільшого виступає дієслово, хоча це не обовʼязкова умова. Підметом може бути більшість самостійних частин мови, але найчастіше цю роль в реченні грає іменник. Однак, є одна умова – лише іменник у формі називного відмінка може бути підметом. Тому поєднання лексично повʼязаних іменника у формі називного відмінка та дієслова не вважається словосполученням – це вже речення, повноцінне, хоча й непоширене другорядними членами. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься знаходити у реченні граматичну основу. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься зображення нового простого речення з лише однієї граматичною основою. Під реченням міститься набір умовних позначень для підмета та присудка. Підмет підкреслюється однією прямою суцільною горизонтальною лінією. Присудок підкреслюється двома паралельними горизонтальними суцільними лініями. Школяр аналізує кожне слово та визначає його синтаксичну роль. Учню слід звернути увагу а на те, до якої частини мови ці опрацьовані слова належать, однак, важливіше – яку роль у повідомленні вони грають. Коли дитина хоче виділити підмет, то натискає спочатку на відповідне підкреслення під реченням, після чого виділяє потрібне слово. Потім школяр натискає на умовне позначення присудка, а після цього – на слово, що грає його роль у реченні. Коли школяр це робить, то проходить на новий етап завдання, де треба буде знайти граматичну основу вже іншого речення. Над реченням міститься підказка, присвячена тому, якою послідовністю дій треба скористатись, щоб виділити потрібні члени речення.    

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
М.1
Визначаємо граматичну основу
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися