Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Такі явища як синонімія та антонімія є властивими для всіх самостійних частин мови, в тому числі і для дієслів. Антонімія – явище, при якому слова мають абсолютно протилежне лексичне значення. Важливо, що антоніми не просто умовно «далекі один від одного», вони є антиподами, тож таким чином між ними встановлюється своєрідний звʼязок. Тому антоніми утворюють пари слів. Дієслова-антоніми називають дії або стани, що є протилежними, при тому, що такі слова означають не лише протилежні процеси, а й такі дії, що мають протилежні наслідки, тож до них треба проявляти додаткову увагу. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься зʼєднувати пари дієслів-антонімів. На екрані перед учнем міститься зображення робочої зони, що виглядає як шкільна дошка. На ній у два стовпчики розташовано дієслова. Всі вони різні лексично, але важливо, що у цих стовпчиках є антоніми. Спочатку слова там розміщено хаотично, і завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб перемістити дієслова у одному зі стовпчиків таким чином, аби вони знаходились паралельно до дієслів з протилежним до них значенням. Коли учень виконує такого роду сортування, то в результаті має утворитись пара стовпчиків, де кожен ряд – пара антонімів. Коли дитина це зробить, то пройде на новий етап завдання, де треба буде виконати аналогічний набір дій з іншими дієсловами, при цьому граматично вони, ці слова для опрацювання, будуть тотожними – всі вони є інфінітивними формами. Тож орієнтуватись дитині треба виключно за лексичним значенням, не маючи жодних додаткових підказок. Але чим далі просувається дитин, тим менше залишається варіантів для встановлення пари антонімів, адже одне дієслово може бути антонімом лише для одного іншого дієслова, але ніяк не для двох чи більше.   

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ж.5
З'єднуємо дієслова-антоніми
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися