Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Виконуючи попереднє завдання, дитина вчилась розсортовувати дієслова за часом, тож учень вже має певний досвід роботи саме з цієї граматичною категорією. До речі, попередня вправа дала й необхідний досвід, адже познайомила школяра з різними часовими формами одного й того самого дієслова. Однак, цього разу учень зробить значно важливіший крок на шляху до вивчення даної теми. У ході виконання цієї вправи дитина буде самостійно змінювати дієслова за часом. Категорія часу є динамічною – будь-яке дієслово може змінюватись за всіма трьома, якщо це допускає лексичне значення даних слів. Всього ж часів в українській мові три: минулий, теперішній та майбутній. Важливий нюанс, який має розуміти школяр, аби успішно працювати з ними, полягає у тому, що час дієслова «вимірюється» відносно моменту мовлення. Отже, на екрані перед дитиною міститься зображення чогось дошки оголошень. На ній прикріплено три листочки. Кожен підписано назвою свого дієслівного часу. Ще там знаходиться досі порожня робоча зона. Над цією композицією міститься формулювання завдання, де потрібне для опрацювання дієслово надається у неозначеній формі. Ще один важливий нюанс: інфінітив дієслова не варто плутати з формою теперішнього часу. Неозначена форма взагалі не має цієї категорії, тобто сенс слова подається поза категорією часу як такої. Школяр пригадує, які морфеми приєднуються до основи дієслова, щоб утворити той чи інший час, після чого послідовно змінює надане дієслово, надаючи йому форму всіх трьох часів і самостійно вписуючи результат своєї роботи у порожні поля на листочках, зображених на дошці. Коли дитина змінить за всіма часами потрібне дієслово, то пройде на новий етап завдання, де опрацьовуватиме вже іншу мовну одиницю цим способом.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.2
Змінюємо дієслова за часами
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися