Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Досі дитина працювала з іменниками в контексті фрази або хоча б словосполучення. Це зрозуміло: для того, щоб повноцінно спілкуватись за допомогою іменників відмінки й існують. Однак, щоб оволодіти цією темою, дитина має навчитись вільно змінювати один відмінок іменника на інший. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься це робити. На екрані перед учнем міститься іменник – новий для кожного етапу завдання. Початкова його форма завжди одна й та сама – називний відмінок, який відповідає на питання «хто?» або «що?». По інший бік від стрілки – каркас для іншої відмінкової форми іменника. Більша частина цієї форми вже є в наявності. Бракує лише морфем, які зазнають зміни під час відмінювання. Їх якраз і слід вписати дитині. На кожну літеру морфеми віддається по одній клітині. Над стрілкою вказано назву відмінка, на форму якого і необхідно виконати перетворення. Дитина бачить назву цього відмінка, згадує, на яке питання відповідають іменники, коли набувають її, після чого намагається перетворити початкову форму на потрібну. Коли школяр розуміє, як має виглядати слово після відмінювання, то вписує у каркас ту морфему, якої там бракує. Далі починається новий етап, де треба виконати аналогічні дії з іншим словом, а крім того – зміниться й відмінок, на який треба перетворити іменник. Таким чином дитина опрацює всі відмінки української мови: називний (який є початковим), родовий, давальний, знахідний, орудний, місцевий та кличний – що надасть потрібної впевненості для роботи з більшим контекстом і зміни слів під час мовлення. Крім того, кожен етап супроводжується ілюстраціями. Вони хоча й не повʼязані з темою роботи напряму, але урізноманітнюють візуальний ряд завдання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.3
Змінюємо іменники за відмінками
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися