Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Видів речень не так вже й багато: розповідне, питальне та спонукальне. Крім того, речення може бути або окличним, або неокличним. Ці ознаки комбінуються, тобто речення водночас може бути, скажімо, спонукальним неокличним, або питальним й окличним. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься вибирати речення за характеристикою, яка складається з комбінації цих особливих рис. На екрані міститься зображення кількох речень, які розташовуються у стовпчик. Вони пронумеровані. Робочу зону, де знаходяться ці речення ніби огортає малюнок, що містить кілька різноманітних деталей, зокрема – обʼєкти, на яких є номери. Школяр читає завдання, що подається над робочою зоною. Там сформульовані критерії пошуку. Наприклад, треба знайти речення, яке є розповідним і неокличним. В такому випадку дитина шукає речення, яке не має знаку оклику на кінці. Після цього, коли коло вибору звузиться, школяр аналізує мету використання неокличних речень на екрані. Знайшовши те, що використовується для повідомлення чогось, дитина виділяє саме його, адже, виходить, воно повністю відповідає опису. Вибрати треба не саму цю конструкцію, а предмет, на якому знаходиться номер цього речення. Коли учень робить свій вибір, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічний набір дій, але речення для опрацювання будуть вже іншими. Зміниться й умова завдання. Ця вправа дозволяє дитині навчитись правильно, швидко і комплексно аналізувати речення як з точки зору інтонації, так і з точки зору мети висловлювання, тобто всебічно охопити цю синтаксичну конструкцію, не вдаючись до подробиць її структури.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Л.3
Знаходимо речення за його характеристикою
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися