Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Підмет та присудок – граматична основа речення, центри його синтаксичної будови, слова, навколо яких групуються всі інші елементи речення. Здебільшого речення є поширеними, тобто, крім граматичної основи, у них є й інші члени: додаток, означення й обставина. Після того, як дитина вивчила граматичну основу, настає час опрацювати другорядні члени речення, і ця вправа присвячена саме цьому. На екрані міститься зображення нового для кожного етапу речення. Воно є простим, тобто має лише одну пару підмета та присудка, однак, завжди є поширеним, себто крім них є й інші члени. Те, який з них треба знайти, вказано у формулюванні завдання, що знаходиться над цією мовною конструкцією. Учень читає завдання і згадує, яку роль грає названий там другорядний член речення, а також якою частиною мови та в які формі він зазвичай є. Наприклад, додатками найчастіше є іменники у непрямих відмінках, тобто у будь-яких, окрім називного. Означеннями є прикметники та числівники. Займенники можуть бути на місці обох цих другорядних членів речення. Нарешті, роль обставини грає здебільшого прислівник. Звісно, є винятки, однак, вони не лише малоймовірні, а й вимагають більш глибоких знань цієї теми від дитини, тож наводитись в цій вправі не будуть. Важливо, аби учень за допомогою виконання цього завдання водночас і закріпив розуміння кожного другорядного члена речення (адже на наступному етапі буде не лише нове речення, а й новий обʼєкт пошуків), і разом з тим – як можна краще запамʼятав традиційні ролі різних частин мови у синтаксичній структурі речення. А щоб дитині було цікаве працювати та рухатись між етапами завдання, кожне речення супроводжується ілюстраціями, які ніби обрамляють його з різних сторін.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
М.3
Знаходимо відповідні члени речення
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися