Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Пов'язані стандарти
9.УМ.1.2.Г. Складне речення, його ознаки
L.9.1.b. Синтаксичні конструкції
Учень/учениця:
- знає види складних речень;
- розрізняє прості та складні речення, розпізнає складні речення із сурядним і підрядним зв’язком;
- визначає види складних речень (сполучникові й безсполучникові);
- визначає засоби зв’язку між частинами складного речення, кількість граматичних основ у ньому.
Учень/учениця:
- розрізняє і використовуйте різні типи словосполучень та речень, щоб передати конкретні значення та урізноманітнити текст;
- розуміє й пояснює різницю між словосполученням і реченням, реченням простим і складним та різними видами складних речень;
- аналізує будову словосполучень, види за способами вираження головного слова й підрядного зв’язку;
- використовує виражальні можливості речень вивчених видів у власному мовленні;
- розпізнає в тексті різні види передачі чужої мови, використовує їх із відповідною пунктуацією.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
И.3
Досліджуємо складні речення за способом зв'язку їхніх частин
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування
