Увімкнути звуки
            Вимкнути звуки
        Відмінна робота!
            Спробуй ще раз
            
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                Вітаємо з проходженням олімпіади
            
				Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
            
            
        Відмінна робота!
            
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                Опис завдання
Пов'язані стандарти
                    
                    9.УМ.1.2.Ж. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності
                    
                        
                    
                    9.УМ.2.1. Аудіювання і розуміння змісту текстів різних стилів та виконання навчальних завдань з ними
                    
                        
                    
                    9.УМ.2.2. Уявлення про мовлення як діяльність. Розвиток мовлення
                    
                        
                    
                    9.УМ.3.1. Формування загальнопізнавальних (інтелектуальних, інформаційних) навчальних умінь
                    
                        
                    
                    9.УМ.3.3. Формування творчих, естетико-етичних навчальних умінь
                    
                        
                    
                    L.9.5. Користування словами та фразами, засвоєними в результаті читання чи прослуховування
                    
                        
                    
                    RI.9. Усвідомлене прослуховування, читання й опрацювання текстів
                    
                         
                    
                    
                
            Учень/учениця:
-       знає й називає істотні ознаки тексту, пояснює його структурні особливості;
-       визначає тему, основну думку тексту, виділяє ключові слова в тексті й тематичне речення в абзаці;
-       розрізняє спільне й відмінне між мікротемою й абзацом;
-       визначає  види й засоби міжфразового зв’язку в тексті;
-       конструює  невеликі тексти на певну тему;
-       використовує виражальні можливості текстів різних типів, стилів і жанрів у власному усному й писемному мовленні.
                    Учень/учениця:
-       обґрунтувує вибір стилю для розкриття в тексті;
-       визначає на слух тему, основну думку тексту, складає простий план (визначає мікротеми, добирає варіанти заголовка);
-       відповідає на запитання за змістом прослуханого;
-       демонструє розуміння прослуханого тексту, виконуючи навчальні дії з його складовими із опорою на допоміжні матеріали.
                    Учень/учениця:
-       знає види мовленнєвої діяльності, різновиди аудіювання та читання,  стилі, типи, жанри мовлення;
-       формулює вимоги до мовлення;
-       характеризує ситуацію спілкування, розпізнає  маніпулятивні впливи;
-       аналізує прослухані або прочитані тексти різних стилів, типів і жанрів мовлення;
-       складає діалоги відповідно до ситуації та мети спілкування;
-       уникає небажаних або небезпечних співрозмовників, протистоїть маніпулятивним впливам.
                    Учень/учениця:
-       аналізує мовні й позамовні поняття, явища, закономірності; 
-       порівнює, узагальнює, конкретизує їх;
-       робить висновки  на основі спостережень;
-       виділяє головне з-поміж другорядного;
-       здобуває  інформацію з різноманітних джерел (довідкової, художньої літератури, ресурсів Інтернету тощо), здійснює  бібліографічний пошук, працює  з текстами  вивчених типів, стилів і жанрів мовлення;
-       систематизує, зіставляє, інтерпретує готову інформацію;
-       моделює мовні й позамовні поняття, явища, закономірності.
                    Учень/учениця:
-       уявляє словесно описані предмети і явища, фантазує на основі сприйнятого;
-       прогнозує подальший розвиток певних явищ;
-       переносить раніше засвоєні знання й уміння в нову ситуацію;
-       помічає й формулює проблеми в процесі навчання й життєтворчості;
-       усвідомлює будову предмета вивчення;
-       робить припущення щодо способу розв’язання певної проблеми;
-       добирає аргументи для  його доведення;
-       спростовує  хибні припущення й твердження.
-       помічає й цінує красу в мовних явищах, явищах природи, у творах мистецтва, вчинках  людей і результатах їхньої діяльності.
                    Учень/учениця:
-       знає та використовує точні відповідні загальні академічні та спеціальні визначення, які є базовими для конкретної теми;
-       виконує певні навчальні дії на основі прослуховування чи читання слів та фраз.
                    Учень/учениця:
-       наводить кілька точних фрагментів тексту, демонструючи аналіз тексту, висновки, зроблені з нього;
-       визначає дві або більше центральних ідей у тексті та аналізує їхній розвиток, надає об'єктивне резюме тексту;
-       усвідомлює значення слів і словосполучень, які використовуються в тексті, включно з образним, конотативним та технічним сенсами;
-       аналізує вплив конкретного вибору слова на зміст і тон усього тексту;
-       аналізує структуру організації тексту, включно з тим, як основні розділи сприяють розвитку цілого тексту;
-       визначає точку зору або мету автора в тексті й аналізує, яким чином автор відокремлює свою позицію від позиції інших;
-       порівнює й протиставляє текст з аудіоверсією тексту, аналізуючи втілення кожного суб'єкта порівняння;
-       читає та осмислює науково-публіцистичну літературу в проміжку складності для 8-9 класів;
-       використовує виразне мовлення, розділяє речення та думки інтонаційними паузами;
-       наводить кілька уривків із тексту, демонструючи розуміння ключових думок і висновків, зроблених із тексту;
-       визначає тему й основну думку та аналізує їхній розвиток протягом тексту;
-       аналізує взаємодію окремих елементів твору.
                Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
            
            Р.7
             
            Складаємо план почутого тексту
        
            -
            
        
        
        
                0
                
                    
                    
            
            Відповідей на питання
                
                0
                /100
                
                    
                    
            
        Набрано балів
                
            
                
                    
                
                Це правильна відповідь!
            
            
                
                    
                
                Це неправильна відповідь!
            
        
     
            Пауза
            Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
            Повернутись до тренування
                Завершити тренування
             
            Відкрити правильну відповідь
            Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
            Дивитися
                Повернутись до тренування
             
                
