Ця пізнавальна вправа є гарним тренажером для мовленнєвого мислення, логічних та аналітичних здібностей. На екрані перед дитиною міститься кілька тезисів. Кожне твердження описує ту чи іншу прикмету певного об’єкту, який не називається, а зображується за допомогою малюнка, що знаходиться поряд з реченнями. Ці ілюстрації деталізовані, виконані у гарному стилі дитячої традиційної ілюстрації (округлі форми, великі очі у живих об’єктів, яскраві кольори), тож учню буде легко впізнати вже знайомі йому предмети, явища та істот. З-поміж тезисів учень має обрати той єдиний, який дійсно характеризує об’єкт, відображаючи певну його прикмету. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап для виконання аналогічної дії. Важливо, що коли дитина рухається між етапами (і цей рух не обривається, навіть якщо учень помилиться з відповіддю), інформація подається й у візуальному, й у текстовому варіантах, а сам предмет, описаний реченнями, не називається. Це покращує асоціативне мислення дитини та здатність до концентрації уваги.
Учень/учениця: використовує поєднання малюнка і письма, щоб висловити свої думки про тему або книгу або висловлює свої думки з приводу побаченого/прочитаного.
Учень/учениця: використовує поєднання малюнка, мовлення і письма, щоб скласти інформативний / пояснювальний текст, де надає деяку інформацію про тему.
Учень/учениця: використовує поєднання малюнка, мовлення і письма, щоб розповісти про одну або декілька пов'язаних між собою подій, розповідає про події в тому порядку, в якому вони були, а також передає своє ставлення до даної події.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.