Літери, як і слова, хоча є значно меншими елементами мови, теж можуть бути написані, тобто зображені, на письмі, за допомогою окремих елементів – ліній різної довжини та окружностей. Але з друкованими літерами ще цікавіше, бо вони будуються більш складним набором ліній. У ході виконання цієї вправи дитина вчитиметься впізнавати літеру та доповнювати її. Краще за все для цього підходять сірники, які використовуються у оформленні цієї вправи як будівельний матеріал для літер. Кожна риска – це певна кількість сірничків. Наприклад, літера «Г» містить кілька вертикальних сірників, і до верхньої точки цієї вертикалі приєднана менша кількість горизонтально «покладених» сірників. Але на екрані дитина бачить неповну літеру, тобто таку, в зображенні якої бракує сірничків. У завданні вказано, яку літеру має зобразити дитина. Учень за допомогою додаткових сірників доповнює контури літери, вкладаючи їх на свої місця. Після цього дитина проходить до наступного завдання, де має виконати аналогічну дію. Окрім літери на екрані є й зображення предмета, відповідного їй за першою літерою слова.
Учень/учениця: демонструє володіння правилами письма, пунктуації та вимови; використовує великі літери для першого слова в реченні; розпізнає і називає знаки пунктуації; вміє писати літери для позначення приголосних і голосних звуків; говорить по літерах прості слова, опираючись на знання звуків, що їм відповідають.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.