Літери на клавіатурі знаходяться не за абеткою не дарма. У центрі клавіатури розміщені ті, які люди використовують частіше, а по краях – рідше. Таким чином, друкувати стає значно простіше і, коли людина пристосовується до цього, швидше. За допомогою цієї вправи дитина зуміє засвоїти це. У ході виконання завдання учень буде друкувати саме ті літери, що знаходяться на периферії клавіатури, бо використовуються вони рідше за інші. На екрані дитина бачить літеру. Буква зображена цікаво – в її оформлені використаний не тільки яскравий колір, а й певний образ, наприклад, тваринки, назва якої починається з цієї літери. Це не тільки корисно для словникового запасу, а й для розвитку памʼяті. В деяких випадках зображення частково переплітається з контуром літери, що стимулює більшу сконцентрованість дитини на ній, необхідну для того, аби точно прочитати літеру. Коли дитина зрозуміє, яка буква перед нею, залишається тільки знайти її на клавіатурі та записати у порожнє поле, натиснувши на неї. Коли учень це зробить, то перейде до наступного етапу вправи, де побачить перед собою вже іншу літеру.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".