Це завдання продовжує низку вправ, що присвячені роботі зі складами слів. Цього разу дитина не просто буде працювати вже з відомими елементами, а сама писатиме склад. На екрані перед учнем міститься зображення предмета. Малюнок виповнено у приємному стилі, він деталізований та нагадує ілюстрацію з дитячої казки. Також над ним знаходиться кнопка, натиснувши на яку дитина почує, як звучить задане слово. Завдання, що ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб записати у порожнє поле перший склад цього слова. Причому це зробити дитина має самостійно, без буквених підказок. Отже, для цього учню необхідно пригадати написання слова, орієнтуючись на його звучання, а далі визначити, які саме перші літери утворюють необхідний склад. Учню треба памʼятати, що у складі завжди має бути голосний. Коли ж дитина запише у порожнє поле склад, то пройде до наступного етапу, де треба виконати аналогічну дію, тільки вже з іншим словом, а отже - і новим першим складом. Навіть якщо учень припуститься помилки, то все одно перейде на наступний етап, побачивши спершу правильну відповідь.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: демонструє володіння правилами письма, пунктуації та вимови; використовує великі літери для першого слова в реченні; розпізнає і називає знаки пунктуації; вміє писати літери для позначення приголосних і голосних звуків; говорить по літерах прості слова, опираючись на знання звуків, що їм відповідають.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.