Завдяки цьому завданню дитина вчиться на практиці відновлювати буквений ряд слова. Літери є будівельним матеріалом для словесних конструкцій, і у випадках, якщо певних літер бракує, лексичний зміст слів теж страждає, деформуючись або зовсім зникаючи. У ході виконання цього завдання учень буде доповнювати буквений ряд тими літерами, які, ставши на свої місця, відновлять і значення слова. На екрані перед дитиною міститься зображення такого неповного слова. Одна буква в його середині пропущена. Під ним є кілька варіантів, кілька різних літер, але тільки одна з них, ставши на пропущене місце, зробить слово повним, повернувши йому первинне значення. Коли дитина обирає потрібну літеру та переміщує його до порожньої клітинки, то проходить на наступний етап завдання, на якому треба виконати аналогічні дії, але вже з іншим словом та новими варіантами літер для його відновлення. Зображення супроводжується ілюстрацією того предмета, який це слово називає. Це водночас є і підказкою для дитини, і візуальним доповненням, яке робить вправу більш цікавою. Причому рух між рівнями здійснюється незалежно від того, чи правильну відповідь дає дитина на кожному з етапів.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.