Виділяється декілька підгруп приголосних звуків, серед яких є глухі. Їхня особливість полягає у тому, що при творені глухих звуків набагато більшу роль відіграє шум, ніж голос. У ході виконання цього завдання дитина буде повторювати відомі їй глухі приголосні і використовувати їх. На екрані перед учнем зображено повноцінну ілюстрацію: молода пані з візочком підходить до прилавку, щоб вибрати для себе овочі та фрукти. Але їй потрібен лише той, назва якого починається на глуху приголосну, вказану у завданні. Саме його має вибрати дитина, допомагаючи персонажу вправи, і перемістити до візочка. Після цього учень переходить до наступного рівня завдання, де на прилавку будуть нові плоди, а шукати треба буде той, що починається вже іншою літерою. При цьому завдання досить приємно оформлене за рахунок візуального ряду. Всі овочі та фрукти виглядають апетитними, кольори – яскраві, хоча й не надто, а форми обʼєктів приємні для ока. Важливо, що на кожному з рівнів вправи дитині треба знайти предмет, назва якого починається виключно на глухий приголосний. Тож рухаючись з рівня на рівень, дитина вивчить та повторить кожен з них.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: демонструє володіння правилами письма, пунктуації та вимови; використовує великі літери для першого слова в реченні; розпізнає і називає знаки пунктуації; вміє писати літери для позначення приголосних і голосних звуків; говорить по літерах прості слова, опираючись на знання звуків, що їм відповідають.
Учень/учениця: знає та вміє розрізняти схожі та співзвучні звуки української мови.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.