Окрім того, що іменники та дієслова відрізняються за значенням та питаннями, є між ними ще одна суттєва відмінність. Слово, яке називає предмет, здебільшого використовується тільки для цього: у одного об’єкта нечасто може бути дві однаково вірні назви, так само як і один і той самий іменник рідко використовується для називання кількох різних предметів. Дієслова більш універсальні. У ході виконання цього завдання дитина зможе навчитись підбирати до одного й того самого предмета кілька дієслів, які відрізняються між собою, але вірно характеризують описаний предмет за діями. На екрані перед учнем зображено малюнок істоти чи предмета. Істота, скажімо, качка, вміє плавати. Але окрім цього вона ще й добре літає. Отже, для неї підходять обидва ці дієслова. Під малюнком таких слів кілька. Дитина має уважно їх прослухати і вибрати з-поміж них ті (а їх буде декілька, але не всі слід виділяти), які дійсно підходять для опису цього об’єкта. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії вже з іншим об’єктом. Всі малюнки якісні та виконані у стилі, який нагадує ілюстрації до дитячих книг, тому учням буде цікаво рухатись між етапами завдання.
Учень/учениця: використовує поєднання малюнка і письма, щоб висловити свої думки про тему або книгу або висловлює свої думки з приводу побаченого/прочитаного.
Учень/учениця: використовує поєднання малюнка, мовлення і письма, щоб скласти інформативний / пояснювальний текст, де надає деяку інформацію про тему.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.