Літери використовуються різними способами. Зокрема, у абетці біля кожної літери міститься малюнок предмета, який на цю букву починається. У ході виконання цієї вправи дитина схожим чином тренуватиме свій словниковий запас і водночас – вміння користуватись літерами як ефективним інструментом. На екрані дитина бачить яскравий та багатоскладовий малюнок. Наприклад, галявину, на якій зображено кілька фруктів. Всі вони різні, але назви деяких починаються однією і тою самою літерою. Над малюнком міститься завдання, у якому вказано, якою літерою починаються назви плодів, що потрібні малюку. Дитина бачить зображення, аналізує його, знаходить всі фрукти та пригадує їхні назви і, що головне для виконання вправи, як пишеться перша буква кожної з цих назв. Після цього дитина виділяє натисканням ті фрукти, що починаються із вказаної літери. Зробивши це, дитина проходить далі, на новий етап вправи, де має знову виділити всі предмети з-поміж великої групи обʼєктів, що починаються на вже іншу літеру. Цікавість дитини до виконання цього завдання підсилюється тим, що всі малюнки виконані якісно, яскраво та деталізовано.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: знає та вміє розрізняти схожі та співзвучні звуки української мови.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.