Словосполучення є набагато більш розгорнутим та повним повідомленням, ніж просто окреме слово. За допомогою словосполучення набагато простіше описати ситуацію, а не просто назвати той чи інший предмет чи просто позначити характеристику без, власне, того, що б вона описувала. У ході виконання цього завдання дитина вчитиметься працювати з повними словосполученнями. На екрані перед учнем міститься малюнок, що зображує персонажа, який виконує ту чи іншу дію або має характерні суто для нього риси. Ілюстрація виконана у приємному стилі та досить деталізована. Під нею є кілька фраз, які містять мінімум два слова: центр словосполучення, головне слово, яке називає предмет, а також те, яке цей предмет описує або називає виконану ним дію. Завдання, що ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб обрати з-поміж цих словосполучень те, яке дійсно відповідає описаному малюнку. Аби це зробити, дитині достатньо лише порівняти персонажа на малюнку з тим, який називається у словосполученні. Коли учень це зробить та обере варіант фрази, який вважає правильним, то пройде на наступний рівень, де буде новий малюнок так інші фрази для вибору.
Учень/учениця: використовує поєднання малюнка і письма, щоб висловити свої думки про тему або книгу або висловлює свої думки з приводу побаченого/прочитаного.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.