Після того, як учень ознайомився з поняттям числа та навчився відрізняти слова одне від одних саме за цією граматичною категорією, залишається тільки закріпити це вміння на практиці. Цьому й присвячено дану вправу. На екрані перед учнем міститься речення. У ньому є слова як у однині, так і у множині. Ці слова супроводжуються малюнками, де їхня кількість представлена більш наглядно. Над реченням є завдання, у якому вказано, яке саме слово треба виділити – те, що у множині, чи те, що у однині. Це і має зробити учень, аби перейти на наступний етап завдання. Коли дитина це робить, то бачить перед собою вже нове речення, де теж будуть слова, що відрізнятимуться за граматичною категорією числа, але завдання буде вже іншим. Якщо раніше треба було знайти слово у множині, то тепер – шукати слово в однині чи навпаки. Отже, переміщуючись між рівнями, дитині варто уважно читати кожне наступне завдання. Учень може також краще запам’ятати, як пишуться слова у різних категоріях числа, та потренується розпізнавати їх. І навіть якщо дитина допустить помилку, то все рівно пройде до наступного етапу, просто спочатку побачить вірний варіант.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: вживає всі частини мови; утворює різні форми дієслів і прикметників; практично засвоює всі граматичні категорії та вживає (неусвідомлено) їх (рід, число, відмінкові закінчення) та поодинокі граматичні форми; узгоджує слова у словосполученнях і реченнях згідно з мовними нормами;володіє елементарними навичками корекції та самокорекції мовлення, помічає і виправляє помилки.