Слова у словосполученні повʼязані як лексично, так і граматично. Лексична сторона звʼязку виражається у тому, що слова повʼязані за значенням. Наприклад, опис предмету має дійсно правдиво виражати його ознаку та характеризувати наявні сторони. Але також є й граматична сторона цього звʼязку. Існують узгоджені словосполучення, частини якого мають однаковий рід, число та узгоджений відмінок. У ході виконання цього завдання дитина буде обирати предмет за ознакою, керуючись як лексичною, так і граматичною стороною звʼязку слів у словосполученні. На екрані перед учнем є кілька предметів. Всі вони різні за кольором, розміром, формою й інколи навіть за цільовим призначенням. Під цим рядом малюнків є слово, що характеризує тільки один з предметів. До нього й треба наблизити той обʼєкт, що цій характеристиці відповідає. Наприклад, якщо прикметник – це слово «круглий», то обраний обʼєкт має бути саме такої форми. Обрати його легко – серед інших обʼєктів у ряді він такий єдиний. Але додатковою підказкою є те, що слово «круглий» чоловічого роду, отже і назва предмету теж має бути такою. Коли ж дитина виконує це завдання, то проходить на наступний етап вправи, де аналогічну дію доведеться виконувати вже з іншими предметами та словом-ознакою.
Учень/учениця: використовує поєднання малюнка і письма, щоб висловити свої думки про тему або книгу або висловлює свої думки з приводу побаченого/прочитаного.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.