У кожного слова, що належить до самостійних частин мови, є своє лексичне значення – тобто те, що людина має на увазі, коли це слово промовляє. Але окрім нього у більшості з них є й граматичне значення, тобто характерні для тієї чи іншої частини мови динамічні риси. Наприклад, число, відмінок і рід – для прикметників. Граматичне значення прикметників, тобто слів, які описують якість та характеризують предмет, має у більшості випадків узгоджуватись з іменником – тобто назвою цього самого предмету. У ході виконання цього завдання дитина буде вчитись узгоджувати ці конструкції, створюючи грамотно побудовані словосполучення. На екрані міститься зображення обʼєкта, яке передає його характеристики. Під цим зображенням є слово, що використовується для того, аби цей предмет назвати. Також на екрані є кілька варіантів прикметників, які лексично тотожні, але різні граматично, тобто мають різне число, рід. Завдання, що ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб обрати з-поміж цих прикметників такий, що буде підходити до іменника (назви предмета) за граматичним значенням. Тоді словосполучення і стане узгодженим.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.
Учень/учениця: вживає всі частини мови; утворює різні форми дієслів і прикметників; практично засвоює всі граматичні категорії та вживає (неусвідомлено) їх (рід, число, відмінкові закінчення) та поодинокі граматичні форми; узгоджує слова у словосполученнях і реченнях згідно з мовними нормами;володіє елементарними навичками корекції та самокорекції мовлення, помічає і виправляє помилки.