Цікава особливість граматичних характеристик більшості слів у тому, що вони не є чимось сталим. Число предметів у більшості випадків може бути змінено, а значить зміниться і числова форма слова, яке ці предмети називає. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься самостійно змінювати число описаних предметів. На екрані перед учнем міститься досить цікавий малюнок. Зображено фокусника, по обидві руки від котрого є тотожні об’єкти, але з одного боку їхня кілька, а з іншого – тільки один. Також там є слова, якими ці об’єкти названі. Біля одного предмету це слово у однині, а от біля групи – незавершене. У слові, що знаходиться біля кількох об’єктів, бракує закінчення. Його дитині і треба вписати самостійно, перетворюючи слово в однині на слово у множині. Завдяки наявності персонажу-ілюзіоніста вправа набуває певного сюжету, і дитина відчуває себе частиною справжньої гри. Окрім того, всі ілюстрації виконані у досить цікавому та приємному стилі. Але головне – це наглядність того, як одне і те саме слово змінюється в залежності від того, чи називає воно один об’єкт, чи групу тих самих об’єктів. Коли учень вписує закінчення, то переходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії, тільки об’єкти, а відповідно і слова, будуть нові.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: вживає всі частини мови; утворює різні форми дієслів і прикметників; практично засвоює всі граматичні категорії та вживає (неусвідомлено) їх (рід, число, відмінкові закінчення) та поодинокі граматичні форми; узгоджує слова у словосполученнях і реченнях згідно з мовними нормами;володіє елементарними навичками корекції та самокорекції мовлення, помічає і виправляє помилки.