За допомогою словосполучень можна докладно та глибоко описати предмет та явище. При цьому фрази, які складаються з кількох слів, досить легко співзіставити з тим чи іншим обʼєктом з високою точністю. У ході виконання цього завдання дитина буде підбирати словосполучення до відповідних малюнків. На екрані міститься кілька ілюстрацій. Всі вони виконані у гарній якості та цікавому стилі, мають насичену кольорову гаму та гарне оформлення, тож учень без проблем впізнає ці предмети. Під кожним малюнком є опис, що складається з двох слів: головного, яке є центром словосполучення, та залежного від нього прикметника, який характеризує названий предмет та узгоджується з іменником у роді, числі та відмінку. Але слова та ілюстрації розміщені у хаотичному порядку. Завдання, що ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб перемістити малюнки так, щоб під кожним була саме та фраза, яка його характеризує. Коли учень робить це, то проходить на наступний етап завдання, де будуть нові ілюстрації та інші фрази-описи, хоча зробити треба буде те ж саме. Важливо, що навіть якщо дитина допустить помилку, то все рівно пройде далі, просто вірний варіант спочатку зʼявиться на екрані.
Учень/учениця: використовує поєднання малюнка і письма, щоб висловити свої думки про тему або книгу або висловлює свої думки з приводу побаченого/прочитаного.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.