Ця вправа тренує вміння дитини впізнавати суред ряду літер саме ту, яку треба. При цьому завдання має яскраво виражену ігрову форму, щоб посилити цікавість учня і не відпускати його увагу до самого кінця. На екрані дитина бачить два обʼєкти, між якими знаходиться своєрідна стежка з літер. Згідно з елементарним сюжетом, ці два обʼєкти повʼязані. Наприклад, мурашка та листочок, який комаха хоче віднести до свого будиночка-мурашника. Щоб допомогти мурашці, дитина має прокласти стежку, а для цього необхідно виконати особливі умови. Справа в тому, що для прокладання дороги учень має виділити не всі літери, а тільки одну-єдину, що вказана в умовах до вправи. Коли учень вказує, наприклад, всі літери «Б», які є на стежці, мурашка може пройти до листочка, та дитина проходить до наступного етапу. Коли учень це робить, то зображення на екрані змінюється: зʼявляється нова стежка з інших літер у новому порядку та іншій кількості. Важливо, що й змінюються умови – тепер дитині треба знайти та виділити іншу літеру. Крім того, новими є й обʼєкти, які необхідно повʼязати дорогою, наприклад, мишка та шматок сиру.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".