Усне та писемне мовлення існують паралельно, і вони нерозривно повʼязані між собою. Коли учень говорить, він може все сказане повторити на письмі, але для цього необхідно точно знати, яка літера якому звуку відповідає. У ході виконання цього завдання дитина закріплює знання літер та вчиться краще у них орієнтуватись. На екрані перед учнем міститься малюнок того чи іншого обʼєкта. Під ним міститься кнопка, натиснувши на яку, дитина почує, як звучить назва предмета. Учень вивчає зображення, після чого треба вибрати з-поміж літер, що зображені під малюнком, яка з них є першою у слові. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічну дію, тільки вже з іншим словом. Оскільки головний орієнтир при виконанні вправи – це картинка, то ілюстрації підібрано з особливою увагою. Їхня зміна на кожному етапі робить завдання більш цікавим для учня. Окрім того, важливо, що навіть якщо дитина помилиться з відповіддю, то все рівно проходить далі, на наступний етап, просто правильний варіант спершу зʼявиться під хибним. Тож дитина вчиться на своєму досвіді.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: знає та вміє розрізняти схожі та співзвучні звуки української мови.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.