Тренування певних навичок вимагає повторення подібних та однотипних вправ. Але ефективність роботи дитини залежить від того, чи цікаво їй виконувати те чи інше завдання. Саме тому ця вправа підходить до завдання з пошуку літер у словах з іншого боку, використовуючи ігровий аспект як джерело натхнення для дитини. На екрані учень бачить кілька слів. Кожне супроводжується ілюстрацією того предмета, який це слово називає. Ці слова містять певні літери. Іноді вони повторюються. У завданні міститься точна вказівка на літеру, яку, власне, і має знайти дитина у певних словах. Але на відміну від попередніх завдань у цьому треба відшукати вже не окремі буквені символи, а саме цілі слова, де вказані літери «заховались». Коли учень це робить, то проходить до наступного етапу, де бачить перед собою як нове завдання, у якому вказується вже інша літера для пошуку, так і нові предмети. Важливо, що вправа різноманітна у плані оформлення. Кожне слово прикріплене до своєї ілюстрації, і всі вони виконані у приємному та цікавому для дитині стилі. І навіть якщо дитина помилиться та зробить неправильний вибір, вона все одно пройде далі, на наступний рівень завдання.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: демонструє володіння правилами письма, пунктуації та вимови; використовує великі літери для першого слова в реченні; розпізнає і називає знаки пунктуації; вміє писати літери для позначення приголосних і голосних звуків; говорить по літерах прості слова, опираючись на знання звуків, що їм відповідають.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".