Слова, які належать до самостійних частин мови, мають своє значення та відповідають на різні питання. Але і в середині однієї частини мови є диференціація на внутрішні підвиди – так звані розряди. Вони є й у займенника. Зокрема виділяють присвійні займенники «мій», «моя», «моє». Вони виражають належність предмету до особи, яка говорить. Ці слова, як і інші представники цієї ж частини мови, можуть бути різного роду або відмінку чи числа. У ході виконання цього завдання дитина буде тренуватися у вмінні працювати зі словами саме цієї підгрупи займенників. На екрані перед дитиною зображено предмет, який називається відповідним іменником. Під ним є позначені вище займенники. З-поміж них дитина має обрати той один, який відповідає цьому слову, співпадаючи з ним за родом і числом. Наприклад, якщо зображено морозиво, то до нього підходить слово «моє», адже воно – середнього роду однини. Коли учень переносить у пусте місце потрібне слово, то проходить на наступний етап вправи, де треба виконати аналогічну дію вже з іншим предметом, хоча варіанти відповіді залишаються такими самими, адже учень працює саме з цим розрядом займенників.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: вживає всі частини мови; утворює різні форми дієслів і прикметників; практично засвоює всі граматичні категорії та вживає (неусвідомлено) їх (рід, число, відмінкові закінчення) та поодинокі граматичні форми; узгоджує слова у словосполученнях і реченнях згідно з мовними нормами;володіє елементарними навичками корекції та самокорекції мовлення, помічає і виправляє помилки.