Слова будуються з літер, при чому закономірності цього процесу дуже різноманітні. Не існує букв, які б використовувались суто в певних словах. Вони є універсальними символами. Отже одна й та сама літера використовується у словах з зовсім різним лексичним значенням. Цю вправу присвячено даному феномену і має ігрову форму. На екрані перед дитиною є набір слів. Кожне супроводжується ілюстрацією, яка зображує обʼєкт, яким це слово називається. Малюнки деталізовані, мають приємне оформлення та насичену кольорову гаму. Над ними є порожні клітинки. Учень має взяти перші літери слів, які вже є на екрані, і скласти з них нове слово. Важливо, що обʼєкти не зображеніпо порядку, тож дитині доведеться самостійно добирати слово, орієнтуючись на наявні літери. Підказкою для учня є те, що біля порожніх клітинок теж є малюнок обʼєкту, назву якого треба скласти. Тож учень може здогадатися, що це за слово. Коли дитина вставляє літери на свої місця, то проходить на наступний етап, де на неї чекатиме новий ряд обʼєктів, нові слова та порожні клітинки. Отже механіка виконання завдання така ж сама, проте різноманіття досягається за рахунок зміни слів та ілюстрацій, які їх супроводжують.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.