Дієслово є частиною граматичної основи. Якщо іменник у ролі підмета називає того, хто виконує певну дію, до дієслово називає безпосередньо саму цю дію, виконуючи роль присудка. У ході виконання цього завдання дитина буде доповнювати речення коректним за сенсом дієсловом, роблячи повідомлення цілісним та повним. На екрані перед учнем міститься просте речення, у якому є підмет. Під ним є кілька варіантів дієслів. Серед них треба вибрати єдиний правильний. Оскільки всі дієслова подаються в однаковому вигляді з точки зору граматики, єдиний критерій підбору – лексичний. Тобто дієслово має за сенсом підходити до конкретного речення. Учень аналізує речення, бачить подану до нього ілюстрацію, після чого робить свій вибір. Далі дитина проходить на наступний етап, де на неї чекатиме інше речення та новий малюнок, який також використовується й для привернення уваги учня і збереження його інтересу до завдання. Навіть якщо дитина зробить помилку, то все рівно пройде на наступний етап, просто спочатку побачить правильний варіант.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.