Цю вправу присвячено вивченню буквеного складу слова. На екрані перед учнем зображено обʼєкт. Його назва вказана у завданні, що сформульовано зверху, тож дитина має додаткову підказку. Цей малюнок у хаотичному порядку оточують літери. Серед них є ті, що складають це слово. Завдання, що ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб знайти та виділити саме ці букви. Наявність деталізованого малюнка, а також те, що учню треба шукати потрібні літери, ніби в лабіринті символів, додає вправі ігрового аспекту. Коли дитина обирає потрібну літеру и виділяє її, то вона змінює колір. Причому літери, що позначають приголосні і голосні, позначені різними кольорами. Отже, дитина не тільки ніби "складає" слово, а й повторює теми, які вивчала раніше. Коли ж учень знаходить всі необхідні літери, то проходить на наступний етап, де буде вже інше зображення та новий набір літер. І навіть якщо дитина помилиться і зробить хибний вибір, то все одно пройде на наступний етап, просто спочатку побачить правильний варіант на екрані.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
Учень/учениця: демонструє володіння правилами письма, пунктуації та вимови; використовує великі літери для першого слова в реченні; розпізнає і називає знаки пунктуації; вміє писати літери для позначення приголосних і голосних звуків; говорить по літерах прості слова, опираючись на знання звуків, що їм відповідають.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".