Ця вправа в ігровому форматі тренує вміння дитини правильно розподіляти прикметники та узгоджувати їх по роду саме з тим словом, з яким він є повʼязаним. На екрані перед учнем міститься зображення гардероба. На кожному рівні змінюється набір речей, а також персонаж, якому треба допомогти зібратись до виходу. Протягом виконання цього завдання одягнути треба всю велику родину. Над малюнком міститься формулювання завдання, де вказано, кого треба одягнути (тобто вказується прямо те, в яких родинних звʼязках той персонаж, що наразі є на екрані), а також той предмет гардероба, який йому треба передати. Важливо, що цей предмет вказується не одним словом, а словосполученням, де до іменника приєднується прикметник, що означає, скажімо, колір чи розмір. Дитина шукає цей предмет з-поміж інших та передає його персонажу. Велика кількість варінатів, постійна зміна персонажів для взаємодії, завжди нові елементи одягу – все це перетворює вправу на справжню гру. Крім того, зі словами учень практично не працює – лише з тими, що вказані безпосередньо у самому завданні. Проте, передаючи той чи інший одяг чи аксесуар, дитина дізнається про кілька дуже важливих особливостей роботи із прикметниками. Перша: прикметник узгоджується лише з тим, що він описує, а не з іншими іменниками, незалежно від їхньої ролі у реченні і того, як з ними співвідноситься описаний прикметником обʼєкт. Друге: прикметники можуть допомогти відокремити серед кількох подібних предметів той єдиний, який потрібно. Наприклад, краваток може бути кілька десятків, але потрібна виділяється саме за кольором, називати який може якраз прикметник. Це надає особливого значення цій частині мови, яку відтепер учень використовуватиме більш ефективно.
Учень/учениця:
- впізнає в реченні і розрізняє слова, які називають ознаки, знає термін "прикметник" і розуміє його значення;
- правильно ставить питання до прикметників різного роду й числа;
- добирає до зображення відомого предмета відповідні ознаки;
- змінює прикметники за числами;
- утворює словосполучення іменників із прикметниками;
- розпізнає слова, близькі і протилежні за значенням;
- виявляє в ряду слів ті, що є близькими або протилежними за значенням.
Учень/учениця:
-розрізняє та використовує прикметники, впізнає прикметники в реченні та розрізняє за їх тлумаченням, розуміє ступені порівняння прикметників;
- змінює прикметники за родами і числами, правильно використовує прикметники за розрядами (відносні, якісні, присвійні);
- розуміє взаємодію прикметника з іменником, вживає та розуміє лексичні конструкції з прикметниками.
Учень/учениця:
- розуміє та визначає взаємозв’язок між словами та їх використанням для опису предметів та їхніх ознак, дій, явищ тощо;
- розрізняє слова за категоріями та зрозуміє їхнє лексичне значення;
- співвідносить слова за категоріями за одним або кількома ключовими атрибутами значення;
- визначає зв'язок між словом та його лексичним значенням;
- розрізняє відтінки лексичного значення споріднених слів, описує різницю між спорідненими словами;
- має навички вираження емоційних та оціночних відтінків висловлювання з використанням позитивної/негативної конотації.