Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Вивчивши частини мови, знаючи майже все про граматичні категорії самостійних слів та особливості роботи з відтінками їхніх лексичних значень, настає час працювати вже не з поодинокими словами, але з їхніми комбінаціями, тобто словосполученнями. У словосполученні є зазвичай два-три слова, які повʼязані між собою. Одне виступає в якості головного, друге узгоджується з ним та описує те, про що йдеться. Наприклад, іменник з прикметником: перше слово називає предмет, а друге характеризує його. У ході виконання цього завдання дитина навчиться вибирати потрібне словосполучення серед кількох варіантів. На екрані перед учнем міститься малюнок, на якому зображено той чи інший предмет або ж цілу групу предметів. Під ілюстрацією є кілька словосполучень, одне з яких правильно описує цей малюнок. Серед цих варіантів є схожі, наприклад, такі, що відрізняються лише граматичними категоріями числа у іменників, а за лексичним значенням вони подібні. Тож дитина має звернути увагу на все: рід і число предмета, який зображено на екрані, узгодження прикметника з іменником (якщо словосполучення складається саме з них, а не з дієслова та прислівника чи інших варіантів) тощо. Отже учень вибирає та виділяє той варіант, який вважає правильним, розуміючи, як би змінився малюнок для інших словосполучень. Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап вправи до нового малюнка. Виконати це завдання легко, адже воно лише знайомить дитину з темою словосполучень. Проте важливість його недооцінювати не слід – саме завдяки цій вправі учень розуміє, наскільки важливими є граматичні категорії слів, з якими він працює.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
І.1
Описуємо малюнок двома словами
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися