Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Здебільшого граматична категорія числа є рухомою, тобто одне й те саме слово може приймати обидві форми – в залежності від того, яке число предметів воно, це слово, описує. Наприклад, слово «зошит» використовується тоді, коли він один, а «зошити», коли їх два і більше. При чому, і це цікава особливість граматичної категорії числа в українській мові, нема різниці, чи цих предметів два десятки, чи дві тисячі – форма множини така сама для будь-якої кількості предметів, відмінної від одного. Проте є слова, які мають форму лише якогось одного числа – або однини, або множини. Це відбувається через історичні особливості вживання цього слова або особливості самого названого обʼєкту. Наприклад, слово «штани» має тільки форму множини, як і слово окуляри – тому що названі предмети використовуються для парних обʼєктів (ніг та очей) і не сприймаються як щось одне, хоча по факту ці предмети, звісно, можуть бути в наявності в однині. У ході виконання цього завдання дитина познайомиться з такими цікавими словами. На екрані перед учнем міститься зображення кількох предметів. Важливо, що всі компоненти цього зображення виключно ілюстративні, написаних слів нема. Отже дитина має орієнтуватись за малюнками, згадуючи назву кожного слова. Працюючи зі словами по черзі, дитина пригадує, як називається зображений предмет у звичній для учня формі і намагається надати йому форму іншого числа. Орієнтуватись треба за завданням. Наприклад, на одному рівні може бути задано знайти ті слова, які мають лише форму однини, а на іншому – лише форму множини. Отже дитина це і робить. Коли учень знаходить підходяще слово, то вибирає відповідний малюнок. Як тільки дитина це зробить, назва цього предмету зʼявиться у центрі екрану.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ґ.5
Слова, що вживаються тільки в множині чи однині
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися