Дитина звикла сприймати предмет через його назву. Це цілком природний підхід, адже саме назва є першим і центральним компонентом знання про обʼєкти навколишнього світу. Крім того, рідко знайдеться два і тим паче більше обʼєктів, що мають одну й ту саму назву, проте немало є таких, які виконують однакову чи хоча б подібну дію або характеризуються схожим чином (мають однаковий колір чи розмір тощо). Проте у ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься співзіставляти предмети з дією, які вони виконують – і робити це у різних потоках інформації. На екрані перед учнем міститься предметний ряд. Всі зображені предмети намальовано у приємному стилі, вони досить деталізовані, їх легко впізнати. Всі вони одного розміру, хоча насправді розмір цих предметів може бути різним. Однаковий розмір малюнків для того, щоб жоден не виділявся серед інших. Над кожним є своя кнопка. Коли дитина натискає одну, то чує певну дію. Назв предметів немає: немає підписів, а натискання кнопки викликає лише дієслівну конструкцію. Учень має сам згадати, як називаються ці предмети, або обійтись без іменників зовсім – їх наявність не є обовʼязковою для виконання вправи, адже мета дитини полягає у іншому. Ці кнопки розташовані не над «своїми» малюнками. Учень має перемістити ілюстрації таким чином, щоб вони знаходились під кнопками, натискання на які викликає дієслівну конструкцію, що називає саме ту дію, котра виконується даним предметом. Таким чином дитина тренується в усному мовленні характеризувати предмети за дією, яку вони виконують у житті.
Учень/учениця:
- впізнає в реченні і розрізняє слова-назви дій, знає термін "дієслово" і розуміє його значення;
- правильно ставить питання до дієслів різного роду й числа і часу;
- складає групи дієслів із певним лексичним значенням дії;
- виявляє і добирає слова, близькі і протилежні за значенням із значенням дії.
Учень/учениця:
- розрізняє на слух мовні одиниці: звуки, склади, слова, словосполучення, речення; встановлює їхню кількість;
- виявляє на слух мовні одиниці, вимовлені з порушенням правил вимови, або із зазначеними у завданні прикметами.
Учень/учениця:
- розрізняє і правильно використовує дієслова, вміє змінювати дієслова за часом, родом і числами, вживає та розуміє лексичні конструкції з дієсловами.
Учень/учениця:
- використовує контекст речення як ключ до значення слова або фрази;
- виділяє та правильно використовує синоніми, антоніми, омоніми.
Учень/учениця:
- розуміє та визначає взаємозв’язок між словами та їх використанням для опису предметів та їхніх ознак, дій, явищ тощо;
- розрізняє слова за категоріями та зрозуміє їхнє лексичне значення;
- співвідносить слова за категоріями за одним або кількома ключовими атрибутами значення;
- визначає зв'язок між словом та його лексичним значенням;
- розрізняє відтінки лексичного значення споріднених слів, описує різницю між спорідненими словами;
- має навички вираження емоційних та оціночних відтінків висловлювання з використанням позитивної/негативної конотації.
Учень/учениця:
- виконує певні навчальні дії на основі прослуховування чи читання слів та фраз.