Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Дитина звикла сприймати предмет через його назву. Це цілком природний підхід, адже саме назва є першим і центральним компонентом знання про обʼєкти навколишнього світу. Крім того, рідко знайдеться два і тим паче більше обʼєктів, що мають одну й ту саму назву, проте немало є таких, які виконують однакову чи хоча б подібну дію або характеризуються схожим чином (мають однаковий колір чи розмір тощо). Проте у ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься співзіставляти предмети з дією, які вони виконують – і робити це у різних потоках інформації. На екрані перед учнем міститься предметний ряд. Всі зображені предмети намальовано у приємному стилі, вони досить деталізовані, їх легко впізнати. Всі вони одного розміру, хоча насправді розмір цих предметів може бути різним. Однаковий розмір малюнків для того, щоб жоден не виділявся серед інших. Над кожним є своя кнопка. Коли дитина натискає одну, то чує певну дію. Назв предметів немає: немає підписів, а натискання кнопки викликає лише дієслівну конструкцію. Учень має сам згадати, як називаються ці предмети, або обійтись без іменників зовсім – їх наявність не є обовʼязковою для виконання вправи, адже мета дитини полягає у іншому. Ці кнопки розташовані не над «своїми» малюнками. Учень має перемістити ілюстрації таким чином, щоб вони знаходились під кнопками, натискання на які викликає дієслівну конструкцію, що називає саме ту дію, котра виконується даним предметом. Таким чином дитина тренується в усному мовленні характеризувати предмети за дією, яку вони виконують у житті.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
М.2
Співставляємо предмети з дією
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися