Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа, як і попередня, тренує вміння дитини сприймати предмети не лише за їхньою назвою, а й також за іншими конструкціями, які з ними повʼязані, у конкретному випадку – за ознаками. Визначення предметів за ознакою є доцільним лише у певному контексті. Наприклад, якщо назвати предмет «червоний», то про нього буде відомо лише те, якого він кольору, а також – що його назва є словом чоловічого роду. Проте якщо предметів кілька, то виділити один саме за ознакою буде досить ефективно. Особливо це вміння потрібне в усному мовленні, тому дана вправа входить до складу завдань у темі аудіювання. На екрані перед учнем міститься кілька предметів. Всі вони різні, принаймні за певними ознаками. І при цьому між ними є щось спільне. Наприклад, це можуть бути різні за кольором квіти тощо. Дитина може знати або навіть не знати назви всіх цих обʼєктів – це не важливо. Поруч з малюнками є кілька кнопок. Натиснувши на них, учень почує певну ознаку, яка виражатиметься прикметниковою конструкцією. На них і варто звернути особливу увагу. Якщо виконуючи попереднє завдання, дитина переміщувала предмети (точніше, їхнє зображення) до відповідних слів, то тепер учень переміщуватиме ці слова до відповідних обʼєктів. Дитина пересуває кожну кнопку у порожнє поле до того предмета, ознаку якого цей сигнал правильно називає. Коли дитина розподілить всі кнопки на рівні, то пройде на наступний етап, де працювати з абсолютно іншими предметами. Різноманіття обʼєктів, з якими зіштовхнеться учень на рівнях завдання, є запорукою посилення його цікавості до виконання вправи.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
М.3
Співставляємо предмети з ознакою
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися